donderdag 4 juli 2013

OUTFIT || WINE SLOW





Denim jacket - Jack&Jeans || Blouse - Boutique || Tregging - LaChica || Schoenen - Nike 

Zoals jullie misschien al zien gebruik ik weer wat oudere outfit's. Ik moet wel zeggen dat dit 1 van mijn favorieten is en ik ook best vaak aan heb. Ik werk echt heel veel de laatste tijd en daarom heb ik wat moeite met het bij houden van mijn blog. Ik vind dit dan ook echt heel erg jammer. Wel zal ik gewoon blijven bloggen, alleen denk ik dat ik er gewoon niet elke dag aan toe ga kunnen komen. Ook maak ik nog eens lange dagen. Zoals bijv. van 08:00 to 17:00 of van 11:00 tot 21:00 en zulke dagen heb ik dan 3 a 4 keer per week. Dit is vooral vermoeiend als ik de eerste dag tot 9 werk en de dag erna alweer om 7 of 8 uur moet beginnen. Wel vind ik het super leuk werk om te doen. Ik was eerst heel bang om achter de kassa te gaan en nu vind ik het super leuk om te doen. Wel zitten me handen vol sneetjes en wondjes van mijn mesje. Ik ben er een beetje te onhandig mee! Ook is het helpen van klanten super leuk en heb ik gewoon super leuke Collega's. Ik hou gewoon van de Action! Ik zou het ook zeker mensen aanraden voor als baan! Het verdient namelijk ook super goed. Ik ga natuurlijk niet zeggen hoeveel ik verdien, maar in ieder geval genoeg om elke maand zo'n 5 nieuwe outfit's te kunnen kopen. En dan bedoel ik complete outfit's. Maar voor nu ga ik lekker slapen, ben super moe! Morgen ben ik heerlijk vrij en ga ik weer lekker naar de camping heb er echt weer zin in.  Dus slaap lekker allemaal! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten