woensdag 10 juli 2013

LIFESTYLE || MY LITTLE SISTERS BLOG.




Mijn zusje van 9 is begonnen aan haar eigen blog. Zolang als ik al blog kijkt en leest ze altijd mee en vertelde ze mij hoe graag ze ook een blog zou willen. Maar waar moet een kind van 9 dan over gaan bloggen? Nou me zusje wist het mij wel te vertellen waar over. Nou gewoon over van alles en nog wat, is wat zij tegen me zei. Ik vond het leuk dat mijn kleine zusje dezelfde passie voor bloggen had gekregen als ik heb. Maar als trotse zus moet je je kleine zusje dan ook wel op weg helpen. Ik heb haar geholpen om haar blog te maken. Ze kiest waar ze over wilt schrijven mag het zelf op gaan zoeken en dan zou ik het wel voor haar netjes typen. Tenminste ik typ haar verslagjes gewoon over in goed Nederlands. Ik heb haar beloofd dat wanneer ze 25 volgers heeft ze een give away mag geven die ik voor haar betaal. Een soort van sponsor ben ik ineens geworden haha. Maar het is meer zodat ze gemotiveerd blijft want als ze haar best doet en het gevoel krijgt dat het niemand interesseert zal ze al snel de moed opgeven. En dat wil ik dus voorkomen. Tot nu toe heeft ze nog geen volgers maar dan ook nog niet veel berichten geplaatst. Ze probeert wel dingen te plaatsen waar mensen wat aan hebben. Ze wou eigenlijk het zelfde als ik deed, maar wat heeft ze er aan me moeder zoekt haar kleding uit en ik vind het dus ook 10 keer niks wat ze draagt. Soms kies ik haar kleding en dan is het leuk maar vaak ook niet. Maar ik wou jullie dus vragen om ook mijn kleine zusje te gaan volgen, en denk eraan bij 25 volgers komt er een give away dus hoe sneller je volgt hoe sneller je er bij bent! Ook zal ik een give away gaan geven zodra ik 50 volgers heb. Dus volg volg volg volg allemaal. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten