zondag 30 juni 2013

LIFESTYLE || LOVE TO WORK.

Zoals jullie misschien al wisten werk ik bij de Action. Ik ben deze week donderdag begonnen en ik vind het er super leuk werken. Ik werk best lange dagen van zo'n 9 uur per dag. Dat is best lang voor iemand die niet gewend is te werken. Maar het werk bevalt me super goed! Wel kan ik erdoor minder bloggen maar zal proberen het toch te doen want ik hou van bloggen! Morgen moet ik weer werken van half 1 tot 9 dus is wel lekker dagje. Ook wil ik eerdaags een win actie houden maar die moet toch echt wachten tot ik mijn eerste loon binnen heb. Ik draai nu ook kassa en dat vind ik best wel eng maar moet me over die angst heen gaan zetten dan komt het allemaal wel goed! Maar ik ga nu lekker slapen dus welterusten allemaal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten