woensdag 17 juli 2013

GEZOCHT || BEAUTY BLOGGER.


Ik ben een lifestyle en fashion blogger en van make up, nail art en alles heb ik weinig verstand. Een beetje mascara is voor mij vaak al genoeg en dan houd het ook op. Maar mijn blog heeft net iets meer nodig dan alleen dat! Ik zoek iemand die het leuk vind om te bloggen en veel verstand heeft van make up en nail art. Ik zoek namelijk een mede blogger. Het houd in dat je 1 keer in de week een artikel schrijft over beauty. Het is niet zo dat ik doe of ik de artikels zelf schrijf nee ik pas me blog er op aan want ik vind het leuk om iemand te hebben om mee te bloggen. Het liefst had ik iemand uit me omgeving zodat ik de persoon ook in het echt kan ontmoeten. Ook vind ik het leuk omdat ik er zelf iets van kan leren! Maar ik zoek dan ook iemand die het durft om het als een filmpje online te zetten dat vind ik zelf namelijk het leuks en het leerzaamst. Ik ben benieuwd of er iemand is met interesse en dan hoor ik het graag! Als je het even in een reactie laat weten of contact opneemt via het contact forum stuur ik zo snel mogelijk een reactie terug. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten