woensdag 17 juli 2013

LIFESTYLE || TRAVELING

Bron - Weheartit



Vandaag was ik lekker vrij en kwam mijn lieve vriendje langs want hij was ook vrij. We zijn s'ochtends lekker naar het winkelcentrum geweest en zijn daar een reisbureau binnen gewandeld. We hebben niks geboekt maar hebben wel een aantal boekje van verschillende landen meegenomen. Ons oog was al gevallen op Thailand waar we heel waarschijnlijk in januari naartoe gaan met zijn ouders en nog een paar familie leden van mijn vriend. 
Bron - Instagram, alreadytakenxo

We zijn al een keer samen naar Boedapest geweest met zijn ouders en zus en dat was ook super leuk. Eigenlijk houden we allebei heel erg van reizen en willen we ook veel van de wereld zien. Ik ben nog niet in heel veel landen geweest maar het lijkt ons fantastische om de wereld met ze tweetjes te kunnen zien. Daarom kwamen we op het idee om een wereldkaart te kopen en bij elk land waar we zijn geweest de leukste foto met een punaise in te prikken. En dan maar hopen dat het ooit vol komt te hangen met leuke foto's en veel landen. Daarbij willen we een boekenkast kopen met allemaal foto boeken met als titel het land zodat je kan zien in welk land het was. Zou wel een leuk gezicht zijn zo'n boeken kast met allemaal foto boeken en dan bijv. 50 verschillende landen. Ook ga ik als we op reis gaan een boekje bijhouden met als naam travel journal. Ik weet al precies hoe het boekje van Thailand er uit komt te zien helemaal beplakt met plaatjes van het land en dan ga ik er precies in beschrijven wat we elke dag hebben gedaan. Het liefst zou ik alles meteen online op mijn blog delen maar dat gaat lastig als we gaan touren. Ik ben zeer benieuwd of het door gaat en waar dit alles ons brengen gaat. Maar als het door gaat heb ik er super veel zin in.

Bron - Weheartit




Geen opmerkingen:

Een reactie posten