dinsdag 11 juni 2013

NEW IN || HAIREXTENSIONS.

Het haar( 100 strengen)
Vorige week maandag dacht ik een goede aankoop te hebben gedaan. Ik zat op de site 1001extensions.nl en zag dus staan dat ze extensions van 56 cm verkochten voor 59,95. Dit was een koopje dachten me moeder en ik want het waren 100 strengen! Ook leek het alsof het een Nederlandse site was, het was in het Nederlands en er stond ook .nl achter de site. Maar toen we zagen dat er ook nog eens 10 euro verzend kosten bij kwam dachten we wel dat het een beetje veel was voor een Nederlands bedrijf. Uiteindelijk hebben we ze toch besteld. 100 strengen, 56cm kleur rood bruin voor 70 euro in totaal. Het zou binnen 2 a 3 dagen in huis zijn maar het werd steeds langer ik kreeg na die paar dagen pas me traceernummer en ben meteen gaan kijken mijn pakketje moest uit Dubai komen en werd daarna vervoerd naar Leipzig en toen pas naar Nederland. Uiteindelijk kreeg ik mijn extensions gister binnen. Een week later dus. We kregen gewoon een simpel zakje wat niks woog, dus we besloten het maar meteen open te maken. Er zat gewoon echt bijna niks in! We zagen meteen al dat het te weinig zou zijn voor mijn haar er meer op te vullen. We besloten het maar gewoon in te zetten omdat het misschien wel mee zou vallen met hoe het eruit zou zien. Maar toen alles erin zat zag het er gewoon niet uit! Nu moeten we meer bij gaan halen omdat het er anders niet mooi uit ziet. Ik zou jullie dus adviseren niet bij dit bedrijf te kopen of meteen meer te kopen want met 1 pakje red je het niet. De kwaliteit van het haar is wel heel goed en de kleur is ook heel mooi! Ook het inzetten is heel makkelijk alleen het is veel te dun en te weinig.


Zo lang zijn ze en hoe ze er worden ingezet, dit was niet alles maar de helft wat erin zat.
Zo zag het eruit met alle extensions erin en naar voor gehangen, niet echt heel mooi.


Hebben jullie ook zulke ervaringen met extensions? Of weten jullie nog sites/winkels waar je goedkope extensions kan kopen dan hoor ik het graag.


1 opmerking: