woensdag 12 juni 2013

OUTFIT || MICKEY MOUSE


Helaas was het weer vandaag niet zo heel mooi, ook al zou het 23 graden worden. Ik heb me dus wel omgekleed (lekker trainingspak aan gedaan) maar dit was eigenlijk de outfit die ik vandaag zou dragen. Een leuk hemdje met mickey mouse erop met spikes van de Primark hij koste maar 7 euro. Ik hou van disney figuren de laatste tijd ik zit echt in mijn disney fase ik kijk elke dag wel 10 disney films. Het is zo leuk om ze weer eens allemaal te zien, ook gewoon die happy endings wordt er echt happy van. Maar even terug op mijn outfit! Mijn short is van de La Chica dat is een leuke winkel en goedkoop. Ik koop mijn kleding heel vaak daar, omdat het echt bij mijn budget past en ze een leuk assortiment hebben. De winkel zit in Amsterdam, Rotterdam en Overvecht verder weet ik niet of de winkel ook nog ergens anders zit. Maar mijn short kosten dan ook maar 15 euro dat is dan ook echt super goedkoop! Hij zit ook heerlijk en ik ben er nog altijd heel blij mee. Verder draag ik mijn nikes van de footlocker ik weet niet meer wat ik er voor heb betaald volgens mij 80 euro. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn outfit vinden.



Ook kregen vandaag heel veel mensen wel de examen uitslagen. Ik hoop dat jullie allemaal geslaagd zijn en ben je gezakt dan heel veel succes volgend jaar. Ik en nog vele andere mensen krijgen de uitslag morgen pas, omdat een paar mensen het zo nodig vonden de examens te stelen. Ik hoop dat ik het niet op nieuw hoef te maken ben echt super zenuwachtig! 

1 opmerking: