dinsdag 11 juni 2013

OUTFIT || SUNNY WEATHER


Heel zonnig weer is het niet vandaag maar het is wel lekker warm. Daarom draag ik vandaag mijn nieuwe korte broekje en shirt die ik van mijn ouders heb gekregen. Ik weet niet waar ze het hebben gekocht alleen dat het uit de plaats Dronte komt. Mijn ketting is van de primark en koste maar 5 euro. Mijn nikes zijn van de footlocker en kunnen natuurlijk niet ontbreken. Ik ben echt verliefd op mijn nieuwe short de zakken zijn met een leuke doodskoppen print en er zit een leuke ketting aan de ene kant. Een beetje gerafeld en een super mooie roze kleur. Als ik wist waar hij vandaan zou komen zou ik hem zeker aanraden te kopen hij zit namelijk ook nog eens super lekker!

Morgen krijg ik ook nog eens de uitslag van mijn examens. Ik ben benieuwd of ik ben geslaagd! Spannend dus. Krijgen jullie ook morgen de uitslag? Ik hoop dat jullie allemaal geslaagd zullen zijn en ik hoor het graag!


1 opmerking: