donderdag 5 september 2013





Vandaag draag ik mijn nieuwe outfit. Ik vind het heerlijk om met dit mooie weer schattige kleurtjes te dragen. Mijn schoenen matchen perfect mijn mijn bloesje en mijn broek. Helaas moet ik om 2 uur werken dus het dragen van mijn outfit en genieten van het weer zit er niet voor lang in. Ook is mijn lieve vriend al enige tijd naar huis toe waar ik ontzettend van baal. Want ik zie hem 13 september pas weer. Leuk want op mijn verjaardag is hij er dus ook niet. Het is echt vreselijk om te weten hoe lekker het buiten is als je daarna moet werken. Maar het is maar van 2 tot 9 dus dat moet zo voorbij zijn. Nu dus nog even genieten van het mooie weer en dan mag ik weer me werk kleding inkruipen om aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd wat jullie dit keer van mijn outfit vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten