dinsdag 20 augustus 2013

OUTFIT || I AM A LEOPARD RAWR



Nieuwe kleertjes, nieuwe outfit. Ik ben een echte fan van luipaard print. De foto is niet bepaald mooi. Vooral mijn hoofd is een beetje raar. Logische als je weet wat voor een nacht ik heb gehad. Om 2 uur werd ik wakker door een vreselijke mug. Ik was helemaal lek gestoken en heb 2 uur wakker gelegen om die mug dood te slaan. Maar het lukte me niet. Het irriteerde me zo erg dat ik maar in het bed van me broertje ben gaan liggen zodat ik lekker verder kon slapen. Ik moest vandaag wel werken van 1 tot 6 maar het was een heerlijk dagje. Wel ben ik moe en ga ik dus lekker bank hangen met de tv aan. Morgen zou ik moeten werken van 5 tot 9 maar er is geen vul avond dus nu moet ik werken van 9 tot 6 weer een lekkere lange dag maar wel meer centjes. Nu wat meer foto's van mijn outfit van vandaag.

JACKET - BOUTIQUE || SHIRT - POORT 5 || JEANS - POORT 5 || SHOES - SUPERTRASH





Sorry voor de slechte kwaliteit foto's ik ga proberen er wat aan te doen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten