zaterdag 24 augustus 2013

OUTFIT || DON'T LET DADDY KNOW


Me ouders kwamen vandaag leuk met het idee om even naar een paar winkels te gaan, zoals de ikea enzo. Ik vind het altijd wel leuk om in zulke winkels rond te neuzen vooral omdat ik eerdaags weer een nieuwe kamer krijg. Ik weet al precies hoe ik het wil hebben! Alle muren worden wit op 1 muur na die wordt bedekt met mijn lievelings print "panterprint". Verder houd ik me kamer gewoon heel rustig. Op me vensterbank een paar kandelaars en dingetjes een kast inplaats van een over vol kledingrek en me tv aan de muur. Heel simpel dus. Ik kan niet wachten tot mijn vader er mee aan de slag gaat! Maar goed hier weer een paar outfit foto's laat me weten wat je vind. 

JACKET - BOUTIQUE || CROP TOP - ZAZA || LEGGING - / || BOOTS - TIMBERLANDS || CAP - CADEAU






Geen opmerkingen:

Een reactie posten