zaterdag 24 augustus 2013

BLOG UPDATE

Ik zie hoe mijn blog nu is als een update. Ik weet niet waarom maar het is zo erg overzichtelijk en best wel strak. Nu moet ik nog betere foto´s hebben die ook een stuk groter moeten zijn. Alleen zoek ik hiervoor nog een camera man of vrouw haha. Nee ik kijk wel even hoe ik het ga doen. Ik heb ook een andere blog naam, namelijk robiin rosalie. Ik vond het gewoon lekker klinken en ik vond je suis robiin eigenlijk helemaal niet leuk. Nu heb ik dus een naam die echt bij me hoort. Ik wil nu alleen nog even van iedereen weten wat jullie graag op mijn blog willen zien.. Ik post natuurlijk outfit posts, beauty is niks voor mij want met make up en dingen ben ik een echte kluns! Maar maakt niet uit, zeg maar gewoon wat jullie willen lezen. Ook zijn tips of complimentjes natuurlijk welkom laat het me allemaal even weten.

XOXO Robiin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten