zondag 25 augustus 2013





Ik ben geen beauty blogger en ik heb ook heel weinig verstand van beauty artikelen. Maar goed toch gebruik ik het elke dag. Zoals je kan zien is het niet echt heel veel. Ik gebruik een simpele foundation van de Hema en dat smeer ik op met een kwast omdat ik er niet van hou als me vingers onder zitten en ik daarna iets moest vastpakken. Mijn poeder is dan het duurste item wat er bij zit want die is van Chanel. Ook daar heb ik een vreselijke kwast voor waarvan eigenlijk de haren los laten haha. Mijn mascara is van essence gekocht bij de Kruidvat. Deze haal ik altijd omdat het een erg goede mascara is, ook niet klonterig. De andere mascara heb ik voor kerst gekregen en die gebruik ik altijd als eerste. Door het fijne borsteltje kan je je wimpers al mooi in model brengen en dat gaat met die andere wat lastiger. Mijn spiegeltje gebruik ik meestal als ik ergens me mascara moet bijwerken en ook zodat ik het goed kan zien. Ik vind mijn spiegeltje dan ook super schattig heb hem namelijk van mijn zusje gekregen. Dan hebben we nog als laatste mijn lipglos. Het is een mooi licht roze kleurtje. Het spiegeltje is altijd fijn wat erin zit zo kan je altijd even gluren of het goed zit haha. Nou nu weten jullie dus wat ik elke dag gebruik, niet heel veel dus.

3 opmerkingen:

  1. Hee, dankjewel voor je reactie! Ik zal gfc ff toevoegen op mijn blog! Dan volg ik jou ook even :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geen dank x,

      jaa goed idee haha dan kan ik je meteen volgen xjes.

      Verwijderen
  2. Wat een schattig spiegeltje!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen