dinsdag 16 juli 2013

OUTFIT || TIRED LEOPARD



Leren jasje - / || Shirt - Primark || Broek - LaChica 

Omdat ik vandaag weer eens moest werken koos ik ervoor om toch een outfit post te doen. Het is dan wel al een oude maar soms ben ik toch blij dat ik outfit posten op voorraad heb zodat ik jullie misschien toch een plezier kan doen met een inspirerende outfit. Vandaag moest ik weer werken en wat een dag was het weer. Het was super druk in de winkel en ik was al super moe. We hebben met 7 man personeel alle vracht erin weten te krijgen en dat was behoorlijk wat. Ik zou eigenlijk maar van 08:00 tot 16:00 moeten werken maar dat werd al snel 18:00 uur en uiteindelijk was ik om 18:45 klaar.  Lekker druk dagje dus. Morgen ben ik dan gelukkig een dagje vrij en kan ik lekker even bijkomen met het gezelschap van mijn lieve vriendje. Misschien ga ik wel nog even naar de action toe om even te kijken of ze nog leuke dingen hebben want ik krijg namelijk wel me loon deze week. Maar daar ga ik zonder twijfel extensions van kopen want die heb ik nog nodig. Maar nu eerst donderdag en vrijdag nog van 09:00 tot 21:00 werken en dat kan altijd later worden. Maar hopen op 21:00 dan. Maar ik ben benieuwd wat jullie van mijn outfit vinden.
  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten