maandag 15 juli 2013

OUTFIT || BLUEGOLD



Leer jasje - Markt || Shirtje - Zeeman || Broek - Beverwijk || Schoenen - Timberlands || Armband - Supertrash

Ik vind het echt super jammer dat ik steeds minder aan bloggen toe kom. Ik heb best zware werk weken en ben dan ook meestal super moe als ik klaar ben met werken. Vandaag was een super zware dag ik stond om 05:50 op om alles te gaan doen en moest om 07:45 op mijn werk zijn. Ik dacht dat het een gewone werkdag zou worden met kassa draaien en vullen. Maar het was dus een heel andere dag. Er was super veel personeel en we begonnen met een gesprekje daarna moesten we de rest karren uit het magazijn gaan vullen en daarna nog gewone vracht. Ook draaide ik af en toe nog een kassa tussen door. Het was echt pittig vooral omdat niet iedereen het tempo lekker mee had zitten. Gelukkig ik wel en dat is maar beter ook want niemand is nog door zijn proeftijd heen. Ik kreeg te horen dat ik woensdag van 08:00 tot 21:00 had moeten werken, terwijl ik eigenlijk vrij zou zijn. Normaal zou ik het niet erg vinden maar het was de enige vrije dag van mijn vriend deze week en die dag zouden we dus samen gaan besteden. Nu heb ik het aan me leiding gevraagd en die vond het dus wel goed dat ik dan woensdag niet hoef te werken. Happy me, nu kan ik toch met me lieve vriendje wat gaan doen! Morgen moet ik weer vroeg beginnen weer om 07:45 alleen dit keer maar tot 16:00 en niet tot 18:00 zoals vandaag. En we hadden ook nog zo'n bespreking vandaag dus het werd nog later. Maar het maakt niet uit ik verdien zo wel lekker. Ik krijg als het goed is vrijdag mijn loon en ben benieuwd hoeveel ik heb verdiend haha. Maar liefste lezers, ik ga slaapjes doen want morgen gaat de wekker weer vroeg. maar jullie kunnen morgen gewoon weer een blog postje verwachten hoor. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten