dinsdag 18 maart 2014



Na een lange tijd niks te hebben gepost nu eindelijk weer back on the blog.En dan ook meteen een nog al grappige post. Mijn vriendin en ik zijn twee aparte meiden en dat is ook te merken in ons doen en laten.Ik heb mijn haar heel kort geknipt en in elke kleur gehad uiteindelijk nu weer blond. Maar toen kwam ik met het leuke idee om allemaal kleine krulletjes in ons haar te doen.Maar hoe dan? Want ik heb natuurlijk heel erg kort haar.Nou simpel, gewoon een paar pakken extensions elastiekjes en invlechten dat haar tot je eigen haar is weggewerkt. Nou dat wegwerken was bij mij niet heel moeilijk want het was niet zoveel. Maar toen het er eenmaal inzat wou ik het niet meer.Ik vond het niet mooi en leuk maar hield het er gewoon in.Nu ben ik weer heerlijk kort maar ik moest het gewoon even met jullie delen haha.Ben nu wel benieuwd wat jullie er van vinden.


Lang of kort, krullen of stijl?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten