woensdag 4 september 2013






Voor de eerste keer dan een buiten foto. Wat is het toch beter om aan te zien. Ik heb wel even de foto's iets moeten beweren omdat ze een beetje vervaagd waren door het zonlicht. Toch mag ik zeggen dat ik erg tevreden ben over de foto's. De kwaliteit is veel beter dan via een spiegel en het ziet er zo ook veel beter uit om na te kijken. Ik droeg vandaag ondanks het mooie weer toch een dichte outfit. Misschien een beetje raar maar ik ben het gewend om met lange kleding te lopen. Ik droeg mijn blouse van de only ik kreeg deze van mijn moeder en heeft maar €7,50 gekost. Vooral de stenen op de schouders vind ik erg stoer. Ook droeg ik mijn zwarte tregging en Timberlands. Het horloge die ik om heb had ik voor de grap van mijn vriend gepikt maar was vergeten dat ik hem nog om had haha. Het strikje heb ik zelf gemaakt en past goed bij me. Heerlijk zo'n dagje vrij. Lekker wandelen met mijn lieve hondje.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie de foto's beter vinden dan voorheen. Laat dus een reactie achter want dat vind ik alleen maar leuk.

2 opmerkingen:

  1. Wow heb je die bowtie zelf gemaakt,
    superknap!
    Hoe heb je dat gedaan?
    Ik heb echt een voorliefde voor bowties en luipaardenprint, dus dit is echt een perfecte combinatie haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gewoon van een oude sjaal een stuk afgeknipt want er zaten gaten in en heb het mooiste stuk er af gehaald. Ik heb dat stuk gewoon dubbel gevouwen zodat je een rond stuk had helemaal rond en toen heb ik in het midden een klein stukje nog er om heen gewikkeld en toen had ik dus mijn stoere strik. Nog een stuk elastiek er aan genaaid en klaar was het. Heel simpel dus en ik minder dan 5 minuten te maken :D Ook heb ik de haarband van dezelfde sjaal gemaakt gewoon weer vast genaaid alleen dan met aan 1 kan elastiek er in zodat het makkelijk om je hoofd kan. Ook heel makkelijk te maken :D

      xx

      Verwijderen