dinsdag 27 augustus 2013








 Vandaag moest ik weer heerlijk werken. Van 8 tot 6, dus viel wel mee. En wat heb ik dan gedaan? Nou gewerkt en gewinkeld onder werktijd. Ik was met een meisje (een vriendin) aan het vullen maar we stonden bij cosmetica. Nou dat hadden ze nooit moeten doen. Na klanten wat tips te hebben gegeven over wat ze beter konden gebruiken zijn we zelf maar aan de slag gegaan met inkopen. Ik ben benieuwd naar hoe de producten zijn en kan dan ook niet wachten met uitproberen. Ben wel beetje bang voor de wax strips die lijken mij erg pijnlijk. Ik zal mijn aankoopjes even op een rijtje zetten met de prijzen erbij. Ik kan helaas nog niks vertellen over de producten want ik heb ze nog niet gebruikt. Alleen over de hand & nail cream kan ik vertellen dat je er super zachte handen van krijgt en de coconut care is ook heerlijk om te gebruiken. Hij ruikt lekker en smeert makkelijk.


  • Max lipglos + lipstick in 1 €0,89
  • Max blusher €0,99
  • Max nepnagels 3x €0,69 p.st
  • Max oogschaduw 5x €1,29 p.st
  • Max nagellak long lasting €0,49
  • Mini nagellak €0,79
  • Home + Styling sfeerlicht €1,29
  • Koude waxstrips €1,79
  • gillete venus scheermesjes €2,98
  • garnier concealer €2,29
  • Coconut care €0,69
  • hegron hand/nagel cream €0,99
  • neusstrips €0,99
In totaal was ik €19,74 kwijt. Ik had ook vlaggetjes gehaald voor mijn moeder haar verjaardag die waren maar €0,52 cent dus vond dat ik die wel mee kon nemen. Ik ben ook niet zoveel kwijt omdat ik personeels korting krijgt. Maar heb dus weer fantastische dingen gekocht bij de action.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten