vrijdag 21 juni 2013

OUTFIT || BORN TO BE WILD.






Vandaag draag ik een lekker makkelijke outfit. Ik zou namelijk na de camping gaan maar ik ga niet. Ook heb ik overgebleven voor me moeder omdat zij haar haren ging verven. Ik draag een leer jasje van The Sting  , die jullie allemaal vast en zeker al kennen. Dit is gewoon 1 van mijn favoriete items geworden. Verder draag ik een shirtje met daarop ''Born To Be Wild''. Ik heb dit shirtje toen met een vriendin gekocht die had het shirtje met blauw. Hij komt van de tally weijl, en is al super oud. Ik had hem ooit gekocht omdat ik voor de eerste keer uitging. Ook draag ik mijn lekkere tregging en me Nikes.Me schoenen staan helaas niet op de foto, omdat ik buiten ben geweest en ze dus drijf nat waren. Ik heb ook nep wimpers op, die had ik namelijk van me zusje gekregen. Ze lijken heel natuurlijk dus dat vind ik wel fijn.



Je Suis Robiin is on: FacebookTwitter and Bloglovin


1 opmerking: