maandag 24 juni 2013

NEW IN || STARS AND DRESSES.





Ik ben zaterdag met mijn vriend naar Amsterdam geweest. We hebben heerlijk in de regen lopen winkelen, echt heel jammer. Maar we hebben wel wat leuke dingen weten te bemachtigen. Ik heb deze kledingstukken niet zelf gekocht het jurkje komt uit een winkeltje in Amsterdam en kreeg ik van mijn vriend. Hij liep al de hele dag te roepen dat wanneer ik iets leuks zag ik het van hem mocht hebben. Ik houd er niet van om altijd maar alles van mijn vriend te krijgen, maar omdat ik een leuk shirt voor hem had gekocht vond ik het minder erg ook wat van hem aan te nemen. Ik kreeg dit super schattige jurkje, het heeft hem 22 euro gekost en ik ben er super blij mee. De kleur past namelijk goed bij me schoenen. Het blouseje kreeg ik van mijn ouders, die hadden deze gekocht op de markt in Vleuten. Zelf houd ik niet zo van blousejes met pof mouwen en elastiek onderin, maar ik kreeg het en dan moet je er dus ook blij mee zijn. De print vind ik wel erg stoer! Misschien als ik het een beetje leuke combineer dat het er wel stoer uit ziet. Ik trek hem morgen al aan want dan is mijn tante jarig. Het jurkje moet wachten op het mooie weer! Ook heb ik alleen van het jurkje aan foto's, wel zonder hoofd! Ik bespaar het jullie namelijk om mijn doorweekte hoofd te laten zien. Sorry voor de slechte kwaliteit foto's en dat ze niet dezelfde grote hebben!



Je Suis Robiin is on: FacebookTwitter and Bloglovin.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten