woensdag 19 juni 2013

NEW IN || SPERRY TOP-SIDDER SHOES.


Dit zijn ze dan, me nieuwe kindjes! Ik kreeg deze schoenen van me opa, oma en tante omdat ik geslaagd ben. Ik ben zelf mee geweest om ze uit te zoeken. Je had niet heel veel soorten bij de winkel waar ik ben geweest. Alleen deze, deze in het blauw, zwart met wit en zebraprint, ook in het goud en gewoon basic zonder lovertjes. Ik koos deze omdat ik het een echte zomer/lente kleur vind. Zalm roze met lovers, ik vind ze prachtig. Ook zit er in deze schoenen een hele mooie zool. Het is heel dik en flexibel en geeft een goede steun aan je voeten, wat je normaal bij zulk soort schoentjes niet heb. De schoenen komen van Donelli en kosten 65 euro. Maar dan heb je ook iets! Wel waren de meeste maten al uitverkocht en had ik net het geluk dat ze mijn maat nog hadden. Ik raad de schoenen zeker aan, want ze lopen heerlijk. Kan niet wachten tot ik geld heb om een tweede paar sperry's te kopen.



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd !!

    Top dat je bent geslaagd :D

    Wat een leuke schoentjes :) Ik zat pas ook naar dit soort schoenen te kijken :D

    Ik heb een nieuwe post en ben benieuwd wat je ervan vind.

    Liefs!



    Introducing The Sarah Klass




    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aahhw heel erg bedankt :D

      Ja zijn super schoenen echt aanraders!

      Ik zal gaan kijken!

      xx

      Verwijderen