maandag 3 juni 2013

LIFESTYLE || WEEKEND REPORT.

Afgelopen weekend ben ik zoals bijna elk weekend weer naar de camping geweest. Ik zal jullie dan ook mijn weekend dag voor dag vertellen en ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Vrijdag:
Vrijdag was het heerlijk weer dus niks is beter dan lekker op de camping zitten. We hebben op de camping een jongere caravan waar we altijd met zijn alle zitten en wat we ook verbouwen tot we iets heel leuks en gezelligs hebben. Maar aangezien dit weekend we geen stroom hadden in de caravan zijn we maar naar sjonnies geweest in Elburg, het klinkt heel gek maar het is er super gezellig en goedkoop, zo betaal je voor bier, wijn en frisdrank 1 euro en voor mix drankjes 2 euro. We hebben er niet lang gezeten aangezien de meeste van de groep zin hadden in patat of een broodje shoarma, dus zijn we dat maar gaan halen. We waren dus ook super slim om met de boot s'avonds naar Elburg te gaan, want dan ben je er binnen 5 minuten. Het was alleen wel super koud in de boot en daarom had ik me er helemaal in opgevouwen haha. Eenmaal weer op de camping zijn we maar naar ons bed gegaan.

Zaterdag:
Uitslapen? Nee dat zat er niet in. Mijn lieve vriend had me helemaal in de gleuf tegen de muur aan geduwd en hij lag ook nog eens tegen me aan. Ik kon niet draaien nik, echt heel slecht geslapen dus. Dan probeerde ik hem een beetje weg te rollen, maar het was net een blok beton die niet vooruit te krijgen is. En als hij dan om 10 uur wakker wordt en zegt: " Ik heb echt niet lekker geslapen", kon ik hem wel wurgen! Uiteindelijk zijn we maar uit bed gegaan want het zou mooi weer worden, nou heb geen mooi weer gezien die dag. We zijn terug naar de jongeren caravan gegaan en hadden 4 mooie banken gevonden om erin te zetten, alleen moeste deze banken geschuurd en gespoten worden. Ik ben dus druk aan het schoonmaken en aan het schuren geweest, en uiteindelijk zien de banken er nog niet uit! Verder deden we die middag niet veel leuks. Wel hadden we die avond een verjaardag van Frank en zijn we daarna met zijn alle naar bassies gegaan. Super gezellig met ze alle! Vooral omdat het leeftijdverschil oploopt van 14 tot 18. Maar het was een geslaagd avondje uitgaan en we waren lekker met de auto want mijn vriend was de B.O.B haha.

Zondag:
Vandaag zijn we wezen varen met de Bayliner van mijn vriend ze vader. Super eng omdat we maar met ze drietjes gingen varen zonder zijn ouders. Mijn vriend heeft wel zijn vaarbewijs maar toch is het een beetje eng. Stel er gebeurd wat is er niemand die even kan helpen. We hebben dus lekker een stukje gevaren, het was echt koud op het water! Het waaide er zo hard dat gewoon het kippenvel op mijn armen stond. Daarom was ik blij toen ik weer op de camping terug was. We zijn nadat we zijn wezen varen bij mijn caravan op een ligbed gaan liggen, dat was wel echt super heet omdat we uit de wind stonden. Daarna zijn we wel weer naar de jongeren caravan gegaan omdat de rest daar ook was. Helaas moest ik om half 5 afscheid nemen van mijn lieve vriendje en ging ik weer naar huis toe. Maar het was weer eens een gezellig weekend.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten