donderdag 30 mei 2013

A New Beginning.

HeeiiHeeii,

Iedereen die deze blogt al volgt zou wel denken, waarom begin je opnieuw. Nou ik wou graag verder op deze blog alleen het was echt een rommeltje op mijn blog. Daarom heb ik lekker alles verwijderd want het waren ook nog eens heel erg slechte blog posten. Ook blogde ik niet meer op deze blog. Vraag me niet waarom maar ik heb telkens weer een nieuwe aangemaakt maar snap nog steeds niet hoezo. Ik kan het beter zoals nu doen, opnieuw beginnen op de zelfde blog. Want iedereen kent deze blog al! Ik zou graag van jullie horen wat jullie van mijn blog vinden, is het netjes overzichtelijk. Vertel me alles ook tips enzo, ik kan alles wel gebruiken!

Mijn blog zal wel weer gewoon lekker lifestyle met een beetje eigen style zijn, dus voornamelijk outfit posts. 
Wel ben ik, dus ook mijn style heel erg veranderd. Ik heb wel nog steeds mijn vriend, daar ben ik inmiddels al een jaar mee samen. Ik zit nu in mijn examen jaar en heb mijn examens achter de rug! Ook begin ik vanaf volgende week met werken bij de CoolCat, waar ik echt veel zin in heb. Jullie kunnen wel zien hoe ik heet aan mijn header, mijn naam is Robin, 16 jaar oud en ik kom uit Utrecht. Vraag maar wat je wilt vragen ik antwoord op alles!

Wel moet ik mede delen dat ik misschien niet elke dag zal gaan posten, ik heb het namelijk heel druk vanaf volgende week. Ik werk elke dag van 10 tot 6 of van 12 tot 6. Dus heel veel tijd heb ik niet, want na zo een zware dag werken wil ik waarschijnlijk lekker me bedje in kruipen. Maar het zal allemaal wel goed komen en ik wens jullie heel erg veel plezier op mijn blog. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten